Johanna Friberg

Grand Canyon
 
 
Grand C..
It's vaaaast!!!!!!
 
 
Hanna Karlsson

Vilket fantastiskt ställe!

Svar: Helt underbart!!! :-)
Johanna Friberg

tommy

häftigt

Svar: Visst är det!! :-)
Johanna Friberg

Towa

Åh så fint :)

Svar: Visst är det.... :-)))
Johanna Friberg

Elina

Så snygga bilder!

Svar: Tack snälla!!! :-)))))
Johanna Friberg

Isabella [ Fotografi ]

Himla fina bilder! :)

Svar: Tack snälla du!! Så glad jag blir :-)))
Johanna Friberg

Alina

Fina bilder!

Svar: Tack snälla du!!
Johanna Friberg

Mikaela

Vilka underbara bilder :)

Svar: Tack snälla!! Det är så himla vackert :-)
Johanna Friberg

Elaine - en hopplös fotograf

Helt fantastiskt landskap :) Väldigt tacksamt att fota :))

Svar: Kan bara hålla med!! :-))
Johanna Friberg

Fani

Alltså wow. Riktigt feta bilder verkligen! Det här är ett ställe jag verkligen vill och måste besöka någon gång!

Svar: Tack snälla du!!! Jaa, det är så himla värt det! Do it, do it!!! :-)))
Johanna Friberg

princessmelis.com

Wow!

Svar: :-))))) det är så himla stort!!
Johanna Friberg

Matilda - tonårsliv i rullstol

Vackert!

Svar: Visst är det... :-)
Johanna Friberg

Anna ML Holm

Så fruktansvärt vackert!!

Svar: Kan bara hålla med!! :-)
Johanna Friberg

Nora

Så jävla häftigt ställe alltså!

Svar: Jaaaaa, helt underbart.. Och stort ;-)
Johanna Friberg

Jennifer

wow! vilka fina bilder. Hur gör du för att få så fin himmel?

Maria Ekblad

Åh vad vackert! Dit vill jag verkligen åka någon gång.

Svar: gör det!!! det är så himla fint :-)))))
Johanna Friberg

Josephine

Wow vilken syn, måste varit riktigt häftigt att få uppleva! Grymma bilder :)

Svar: Tack snälla du!! Det var riktigt häftigt, det är så sjuuuukt stort, haha :-))
Johanna Friberg

Fröken Grön

Makalösa bilder! :D

Svar: Tack snälla du! :-)))))
Johanna Friberg

Kattis

Vilket mäktigt ställe det där är!:)

Svar: Det är magnifikt!!!! :-))
Johanna Friberg

Sandra Saandriiie Åhfelt

Vilka fina bilder! Och det är verkligen ett häftigt ställe :)

Svar: Tack snälla! Jaaa, verkligen... :-)
Johanna Friberg

Joy Wagner

Alltså wow vilka bilder! Måste vara en otrolig upplevelse :)

Kika gärna in hos mig och lämna ett litet spår på min nystartade blogg! Glöm inte ta del av kommande sponsrade tävlingar :)

Stora kramar

Svar: Tack snälla!! Det var riktigt mäktigt!! Självklart gör jag det :-))) kraam
Johanna Friberg

När Annie fotograferar i Kalifornien

Visst är det vackert där? :-) Mitt favoritställe i USA!! Ännu vackrare i dimma och med snö här och var, kan jag lova!

Svar: Så himla fint!! Jag kan tänka mig det!! :-)))
Johanna Friberg

Lina

Riktigt fina bilder, naturen är så häftig =) Måste försöka ta mig dit någon gång, det är ju något man skulle vilja uppleva och jag inbillar mig att man känner sig lite närmre naturens element när man är där.

www.diningandcooking.blogg.se

Svar: Tack snälla!! Visst är den det!! Jag rekommenderar verkligen att åka dit, det är inte likt något annat... :-))
Johanna Friberg

Angelnrone

Tjingeling!
Jag är helt fashinerad av just Grand Canyon och det är tacksamt att ta bilder på, jättefina foton du har tagit!
Du har även lyckats fånga den lilla "växtlighet" som finns där, mest fashinerad blev jag dock av bilden på trädstammen som har en lång och spännande historia bakom sig - den bilden var magisk☆☆☆
Kul att vi fick ta del av dina fina bilder Angelnrone ♥ ☆

Svar: Tack snälla du!! Det är så himla fint vart man än vänder sig!! Jag älskar träden, de ser så mystiska ut!! :-)) kram
Johanna Friberg

SOFIAMILK.SE

Åh, jag blir SÅ avundsjuk! Har velat åka dit så länge, hoppas det blir av någon gång i framtiden... Jättefina bilder och superkul att få se!

Svar: Do it!! Det är så himla fint där!! Värt alla pengarna i värden.. :-))
Johanna Friberg

Josefin Nilsson

Så fina bilder! :)

Svar: Tack snälla du!!!!
Johanna Friberg

Elina

Tycker man det är stunning på bilderna så vågar jag inte ens drömma om verkligheten!

Svar: Det är så himla stort!! Och vackert :-)))
Johanna Friberg

Emma Grann Fotografi

Wow vad vackert!!

Svar: Tack snälla du!! Måste säga att du är en himla duktig fotograf!!! Keep up the good work :-)))
Johanna Friberg

Olivia

Men omg vilka vackra bilder! ser heeeelt fantastiskt ut och fick mig inte att längta mindre till cali direkt ;)

Svar: Tack snälla!!! Det så vackert.. Åh, vad kul, vad ska du göra där?? :-))))
Johanna Friberg

Annster

Fina bilder :)
Ser härligt ut!

Svar: Tack snälla du, det var så magiskt!!
Johanna Friberg

Jessica Karlsson

Underbara bilder!

Svar: Tack snälla!!
Johanna Friberg

Sofia

Så fina bilder!!

Svar: Tack snälla!!
Johanna Friberg

princessmelis.com

Jättefina bilder!

Svar: Tack snälla du :-))
Johanna Friberg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress